צמחי תבלין לאירועים

צמחי תבלין יתנו טעם וריח מיוחד לאירוע שלכם. בנוסף, הם משמשים כתוספי מזון, צמחי מרפא, צמחים לרפואה עממית ולשתייה. כמעט לכל צמחי התבלין יש יותר משימוש אחד – הם יהפכו את הגינה שלכם להרבה יותר צבעונית ומגוונת, ואם תגדלו אותם נכון, תוכלו ליהנות מסגולות רפואיות והפחתה בכאבי ראש ובכאבים אחרים. הגינה שלכם חשובה לנו, אז מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם לבחור את הצמחים שיפריחו את השממה בגינתכם.

צמחי תבלין לאירועים

משתלת תגל הארץ הוותיקה מעמידה לבחירתכם מגוון רחב של צמחי תבלין לאירועים. אלו יהוו ללא ספק את אחת המתנות המרשימות והשימושיות ביותר בעבור האורחים שלכם. במידה ואתם חולמים על האירוע המושלם על כל פרטיו והיבטיו השונים, מומלץ לבחור דווקא בעציצים מיוחדים בתור מתנה לאורחים. אין ספק כי מתנה זו תצליח לרגש ולהפתיע את כלל האורחים אשר הגיעו לחגוג בשמחתכם.

צמחי תבלין לאירועים – מתנה עם המון טעם

מזל טוב! האירוע שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק וההתרגשות בשיאה. אך האם בחרתם כבר את המתנות לאורחים שלכם? בעוד אנשים רבים בוחרים להעניק תמונה או מגנט לאורחים שלכם, בפניכם עומד ההזדמנות לעשות דבר מה שונה וייחודי לכם. הענקה במתנה של צמחי תבלין באירועים תהיה בחירה מיוחדת אשר ללא ספק תפתיע, תרגש ותלהיב את כלל האורחים שלכם.

אין ספק כי הדרך הבטוחה להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח תכלול את הוספת האלמנטים המרגשים והמפתיעים ביותר, מתנה לאורחים בצורת צמחי תבלין לאירועים תהיה אחת מהם. הפתעה מקורית ומשמחת זו תישאר עם האורחים שלכם לאורך זמן רב ותהיה בוודאי המתנה השימושית והמיוחדת מכל אשר תלווה אותם לאורך זמן רב גם לאחר סיומו של האירוע.

בין אם בחרתם בנענע, לימונית, ריחן, אורגנו, שמיר, זעתר או כל צמח תבלין אחר, הרי שאתם למעשה מבטיחים לכל אחד ואחת מהאורחים שלכם את ההפתעה שתלווה אותם לזמן רב ותהיה שימושית בכל שלב של היום גם לאחר שהאירוע יסתיים.

מחזירים את הטבע לחיים

משתלת תגל הארץ הוקמה בשנת 2012 ומאז מעניקה את שירותי המגוונים ללקוחות רבים. המשתלה מעניקה מגוון רחב של פתרונות גננות וטיפוח הגינה. זאת לרבות פרחים עונתיים ורב שנתיים, עצי נוי ופרי, תערובות שתילה, דשא סינטטי, כדים ועציצים, ריהוט וציוד גינה וחומרי דישון והדברה איכותיים ובטוחים לשימוש. המשתלה שומרת שנת שמיתה כהלכתה ומעסיקה צוות וותיק ומנוסה אשר ישמח לעמוד לרשותכם בכל, לייעץ ולענות על כל שאלה שמתעוררת בנושא.

 

לינק ישיר לדוגמאות שלנו ומילוי טופס הזמנה:  www.tagelplants.co.il

מחיר ליחידה בין 8 ש"ח עד 14 ש"ח ליחידה תלוי בכמות ובסוג העטיפה

אצלנו מקבלים כלול במחיר טיקט על שיפוד לבחירה

ניתן לעשות הובלה לכל מקום בארץ בתוספת תשלום

 

 

למידע נוסף וקבלת דוגמאות עטיפה ומחירון לוואטסאפ ניתן לשלוח הודעה למספר 0545470267 או למלא את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?