דשא סינטטי מחיר ויתרונות

פעמים רבות אנו נתקלים בדילמה של לקוחות האם לבחור בדשא רגיל או בדשא מלאכותי. ישנם יתרונות רבים ושונים לכל בחירה. מומלץ להתאים את הבחירה לתנאי השטח ולמידת הזמן אותה אתם מעוניינים להשקיע. דשא רגיל דורש השקעה מרובה ועלויות ניכרות על השקיה וחומרי הדברה ודישון. דשא סינטטי מחיר מציאה לתוצאה נפלאה! מומלץ להיעזר באיש מקצוע בתהליך הבחירה והביצוע על מנת להנות מכל היתרונות שיש למוצר זה להציע. תגל הארץ- המשתלה והחנות שיקפיצו את עיצוב הבית והמרפסת!

למוצר זה יתרונות רבים והוא פתרון מושלם למי שרוצה להנות מגינה יפה מבלי להשקיע מאמץ רב. היתרון המרכזי הוא החיסכון בעלויות. כמו כן, רכישת מוצר זה באיכות גבוהה מבטיחה עמידות ארוכת טווח לתנאי מזג אוויר משתנים. אם תבחרו במוצר בעל צפיפות סיבים גבוהה תוכלו להנות משמירה על מרקם וצבע הדשא לאורך שנים רבות אז בטח כבר מובן כי- דשא סינטטי מחיר משתלם לכל כיס ובחירה נכונה בכל עונה!

ההתקנה

להתקנה מספר שלבים אינם מסובכים במיוחד, אך ללא גנן מקצועי עשויים להיראות חובבניים ואף להיהרס! תחילה, בחרו את הדגם המועדף עליכם ואת גווני הצבע זכרו כי ניתן לשלב גוונים ומרקמים שונים על מנת ליצור תחושה טבעית ככל הניתן. דעו מראש את אופי השימוש במוצר, כך תוכלו לבחור בדגם העונה בדיוק על הצרכים שלכם! לאחר הבחירה, יש לוודא כי ישנם פתחי ניקוז אשר ימנעו הצטברות גשמים בחורף. אצלנו דשא סינטטי מחיר כולל לדגמים איכותיים והתקנה מדויקת. הצוות שלנו יודע לשלב בין הדגמים ולהדביק על כל משטח בדרך הנוחה והמהירה ביותר.

רכישה אונליין

אם הגעתם עד כאן, אתם כנראה מעוניינים בתחליף דשא. נמליץ להיכנס עוד היום לאתר של תגל הארץ המשתלה הוותיקה והמומלצת, ולהנות מחווית רכישה אונליין בקלות! מבלי לצאת מהבית, תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים ולקבל פירוט אודות התכונות והמחיר של כל אחד. יש לנו רשת משלוחים בכל רחבי הארץ. איתנו תוכלו לשדרג את הגינה, הגג או המרפסת מבלי להתאמץ כלל.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?