דקל אריקה – שיפור הנראות בחלל קטן

דקל אריקה – שיפור הנראות בחלל קטן

אולי אתם מבינים גדולים בצמחים, אבל בספק רב אם אתם מבינים גדולים בתחום של דקלים, כדוגמת דקל אריקה. על מנת להיטיב עם הגידול שלו, טוב תעשו באם תחברו למשתלה ששמה יצאה לפניה ולא בכדי, ואנו מדברים כמובן על משתלת תגל הארץ. משיחה ראשונית עם הצוות שלה, תגלו כי לדקל האריקה יש כפים ארוכות וקשתיות, כמו גם גזרה גבוהה, מה שמאפיין תחושות טרופיות בכל אימתי שאתם שותלים אותם. במידה וצמח זה קורץ לכם, כדאי שתשכילו להבין את אופיו באופן כללי, ואיך בכלל צריך לטפל בו מצוות העובדים של משתלת תגל הארץ. מדובר אודות צמח טרופי, שכדאי לגדל אותו היכן שהאקלים השולט הינו חמים. המקורות שלו מתועדים במדגסקר, אבל בתקופה מאוחרת יותר נצפתה ההתפתחות שלו דווקא בדרום הודו, וכן במספר מדינות בכל מיני יבשות אחרות. קיימים כל מיני סוגים של זנים ממנו, כאשר המובילים והנבחרים ביותר הינם דקל המשולש, דקל הפרפר ודקל האגוזים. הוא מאוד דומה לצמח הבמבוק. יש לו דמות תמירה ובולטת בדיוק כשל עץ הבמבוק. גזעי הזהב החלקים והעלווה המצומצמת של הדקל הזה דומים לגזע ולעלים של צמח הבמבוק. ברם, הוא יותר מועדף בתור צמח ביתי לעומת צמח הבמבוק. 

 

האם צמחים למרפסת יכניסו חיים לחלל המרפסת שלכם?

יודעי דבר מדווחים, כי צמחים למרפסת בהחלט מסוגלים להכניס חיים לחלל המרפסת שלכם, וטומנים בחובם כמה מעלות נהדרות של צמחי מרפסת שתוכלו ליהנות מהם. באופן כללי וטבעי, המון בני אדם בכל זמן נתון תרים אחרי הדרכים שיאפשרו להם להפוך את מרחב המחייה שבמרפסת לסביבה בריאה, יפה ונינוחה יותר, ולצמחי המרפסת יש בהחלט מה לומר על תרומתם הניכרת של יצירת אווירה חיובית במרפסת. כמו כן, זה מכבר הוכח, כי צמחים למרפסת מאוד אפקטיביים בכמה היבטים, לרבות – ביכולתם להפחית חרדות, לקדם שנת לילה יותר איכותית, להגדיל את הפרודוקטיביות שלכם, ומה לא בעצם?

האם צמחים למשרד מעודדים חשיבה מחוץ לקופסה?

היקום, או אם תרצו העולם הטבעי, מסוגל לעורר חשיבה מחוץ לקופסה במהלך אלפי שנים, אך הנכם חייבים כעת לטפס על הרי ההימלאיה על מנת לתור אחרי נופים קסומים או דרמטיים, במידה ואתם חשים כי ההשראה נעלמה מכם עתה. מחקר שבוצע במשך קצת יותר מחצי שנה, מצא כי מי שעבד במקום עבודה עם צמחים למשרד, ייצר עד חמישה אחוזים יותר רעיונות יצירתיים, הפגין חשיבה חדשנית וגיבש יותר פתרונות של חשיבה מחוץ לקופסה, לעומת מי שעבד במשרד ריק מצמחים בלי כל צמחייה דקורטיבית.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?