איך לבחור צמחי בית

אם מתחשק לכם לשדרג את ביתכם ולהפוך אותו לצבעוני, חי ופורח זה הזמן לקנות צמחי בית. צמחים מעניקים תחושה של אוויר נקי יותר והופכים כל חלל לנעים ומזמין. יש כאלו שמאוד אוהבים להשקיע בעציצים שלהם וזה הפך לתחביב פופולרי בשנים האחרונות. יחד עם זאת, אנו ממליצים גם לכאלו שאין ביכולתם להשקיע, לא לוותר ולהכניס תחושה של אור, אוויר וחיים שתקפיץ את החלל! אם אין לכם  הרבה זמן פנוי כדי לגשת למשתלה הקרובה ולהסתובב, יש לנו את הפתרון המושלם! תגל הארץ- המשתלה שמביאה משלוחים עד סף דלתכם!

קודם כל, נדגיש כי לא צריך להבין במיוחד בתחום הצומח כדי לקשט את הבית בעציצים מושלמים! הכי חשוב להבין את תנאי החלל הרצוי. כך למשל, לא נבחר את אותם צמחים לאמבטיה כפי שהיינו בוחרים לסלון.    כדאי לדעת מראש את תנאי החלל, בייחוד בהקשר לאור טבעי כך שתוכלו לבצע בחירות מדויקות של צמחי בית. זכרו שישנם צמחים שלא זקוקים לאור רב כדי לפרוח.  בנוסף, חלקנו מסתדרים בקלות עם גידול צמחים, אך לחלקנו יותר קשה לזכור מתי להשקות ואיך לגרום לפרח ללבלב. דעו לכם שישנם צמחים שלא מצריכים כמעט בכלל מאמץ. עם קצת מעקב אחרי ההוראות- כל אחד יכול להפוך לגנן בית מוצלח!

המלצות

תתייעצו עם צוות המשתלה! באתר שלנו מפורטים כלל הפרטים שתצטרכו לדעת! אם יש לכם שאלות נוספות, אל תהססו להתקשר. אנו מגדלים את הצמחים באהבה  ורוצים שהם ימשיכו לשגשג גם בביתם החדש. נמליץ לכם להתאזר בסבלנות, להיות קשובים להוראות הגידול ולתת אהבה לעציצים! זה אולי נשמע מצחיק, אך מחקרים מראים כי צמחי בית מגיבים טוב לדיבור אוהב של בני אדם.

חווית הקנייה

חווית הרכישה אצלנו תגל הארץ- המשתלה הוותיקה והמומלצת שמה אתכם במקום הראשון!  שיטוט באתר שלנו הינו שווה ערך לשיטוט במשתלה המקומית, ואולי אפילו יותר טוב! באתר תוכלו אות את מגוון העציצים, הכלים והציוד, לבחור את מה שמתאים לכם בלחיצת כפתור, ומתנה משמחת כבר בדרך אליכם!

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?