איך לבחור צמחים למשרד?

כל מי שחושב על גידול צמחים למשרד, כדאי שיידע שיש להם המון סגולות פסיכולוגיות, כמו למשל – יש להם שפע של השפעות חיוביות על קידום רווחה ובריאות, כמו גם על הפגה של סטרס או של מתח. בתור יצורי אנוש, ניחנתם ברצון מאז רגע הלידה שלהם להתחבר לחיק הטבע. זאת איננה קלישאה, כי אם עובדה מוכחת, ויש לה אפילו שם – ביופיליה. החיים העירוניים, ואף אורח החיים המודרני, מסבים למצב שבני האדם מבלים את רוב יומם במשרד, מה שמנתק אותם בעליל מהקרבה לטבע, שמזיקה בהכרח לבריאות שלהם, ולו רק בשל מחסור בוויטמין די, שניתן מאור קרני השמש, מפעילות גופנית ומאוויר צח. באמצעות הוספה של המון פרחים וצמחים לסביבת העבודה שלכם, בהכרח תתחברו שוב לקישור לחיק הטבע, שנמצא כה יעיל ומשאת נפש האנשים.

האם הצמח זמיה קוקוס הוא פריט מחויב המציאות בכל גינה?

שאלנו את צוות המומחים של משתלת תגל הארץ, מומחים שבקיאותם ידועה, האם הצמח זמיה קוקוס הוא בבחינת מותרות, או לחלופין הוא פריט מחויב המציאות בכל גינה, וזכינו למענה מקצועי, לפיו צמח הזמיה קוקוס הוא מוצר חובה בכל גינה, משום שמספיק ששותלים אותו פעם אחת, הוא צומח שוב ושוב מדי שנה. כאשר ראשי הזרע שלו נופלים, הם מסוגלים לחדש את עצמם שוב, מה שיחסוך לכם במאמצים וכמובן בהוצאות כספיות לשווא. צמח זה עמיד בכל מפגעי מזג האוויר, קרי – בטמפרטורות גבוהות קיצוניות ובקור עצום.

מה היא הסביבה המושלמת לשם גידול של הצמח סנסיווריה?

למרות שהצמח סנסיווריה מעדיף דווקא אווירה עם אור בינוני, אין לו כל בעיה להסתדר במקום חשוך, בבית או במקום העבודה. הוא משגשג בחלל עם חלונות קטנים, אשר פונים לצפון או למזרח, והן במרחק של מספר מטרים מהחלון שפניו למערב או שפניו לדרום.

האם תיהנו מתהליך הגידול של הצמח מונסטרה?

אין כל ספק כי ממש תיהנו מתהליך הגידול של הצמח מונסטרה. בתהליך זה תגלו, כי הטיפול בו הינו חד סטרי. מצד אחד, הדאגה והטיפוח של המונסטרה יתבצעו באמצעות הספקה תמידית של מים, חומרי הזנה ומספיק אור, והתגמול שתקבלו זה יצירה של סביבה ביתית מרגיעה, עזרה בהפחתה של רמות הלחץ, וכן שיפור מצב הרוח שלכם, וכיוצא בזה.

האם השהייה בקרבת צמחים לבית תחולל פלאים לתחושת האושר שלכם?

אין כל עוררין על כך, כי השהייה בקרבת צמחים לבית תחולל פלאים לתחושת האושר שלכם. הם אמונים באופן ישיר על שיפור מצב הרוח שלכם, ומפחיתים את הסיכונים שתסבלו מדיכאונות שמתכתבים באופן מובהק עם סטרס. כמו כן, הצמחים לבית מגבירים את רמות האנרגיה החיוביות, ויסייעו לכם לחוש רוגע וביטחון.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?