איך לבחור עציצים לבית

מכירים את זה שאתם מגוללים באתרים שונים ורואים אנשים מחו"ל שהבתים שלהם מעוצבים בצורה פשוט מרהיבה? בתים שנראים פתאום כמו ג'ונגלים פראיים ומטורפים, מקלחות עם צמחים נופלים ומרפסות אקזוטיות שפשוט בא לחיות בהן. זה נראה כל כך מסובך, איך בכלל מתחילים לעצב בית שנראה ככה חי ומזמין. מה אם היינו אומרים לכם שזה דווקא לא כזה מורכב? רכישת עציצים לבית זה הצעד הראשוני בדרך להפוך את הבית שלכם לנעים, צבעוני וקסום יותר מאי פעם. בואו להפוך את הממלכה שלכם למלבלבת עם תגל הארץ- המשתלה שעושים משלוחים בכל רחבי הארץ.

אז רגע לפני שאנחנו נכנסים לאתר, מתפתים ופשוט קונים הכול כי הכול יפה. בואו נחשוב רגע על החלל שיש ברשותנו. בחירת עציצים לבית באופן מוצלח דורשת מעט הכנה מראש. כדאי שתבינו את היתרונות והמגבלות בחלל. עלינו להתאים את הצמחים לתאורה הטבעית הקיימת ולמידת הזמן שיש באפשרותנו להשקיע בהם. חשוב להבין בזמן הרכישה במה כרוך גידול הצמח ולפעול בהתאם להוראות. כמובן שכדאי גם לרכוש כלים אשר יתאימו לעיצוב הקיים בביתכם. ממש כמו בריהוט הקיים בבית, כך נשקיע גם בבחירה זו. ניתן לחשוב על קו עיצובי אותו היינו רוצים לקבל באמצעות העציצים, כך ניתן לדעת כמה מומלץ לרכוש ובאילו גדלים. יתרון נוסף בבחירת עיצוב עם צמחייה רבה הוא העלות. עציצים הם אחד מהקישוטים היפים והצבעוניים ביותר הנמכרים במחיר נגיש במיוחד.

מתנות

עציצים לבית עשויה להיות המתנה המושלמת למגוון אירועים! בין אם מדובר ביום הולדת, שי כהוקרת תודה או פרידה ממקום עבודה, מדובר במתנה שמתאימה לכל אחד. מי לא ישמח לקבל עציץ יפה? היתרון המובהק הוא כמובן האפשרות לבחור את מה שנראה לכם יפה והולם מבלי הצורך להכיר לעומק את הטעם של האדם עבורו אתם קונים.

הקנייה

דאגנו לחוויית הקנייה הנוחה והמשתלמת ביותר! תגל הארץ המשתלה הוותיקה, יחידה מסוגה בהיקף המשלוחים והזמינות! תוכלו להתרשם ממגוון צמחים ואקססוריז שונים, לבחור את המדויקים ביותר ולדעת שהם כבר במשלוח מהיר לביתכם.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
שלום, איך נוכל לעזור?