יתרונות של דשא סינטטי למרפסת

"הדשא של השכן ירוק יותר", הביטוי שמדגים לנו איך היינו רוצים שביתנו יראה. חשבתם על זה שאולי הוא ירוק יותר כי הוא בכלל מלאכותי? למרפסת דשא סינטטי זו הבחירה המושלמת! הסיבות לכך רבות ומגוונות, ומייד נפרט עליהן. הגובה של החלל הופך אותו לחשוף במיוחד לשמש- תנאים אלו אינם מיטיבים עם דשא רגיל. התחליף המלאכותי חוסך לכם הרבה מים, עלויות והשקעה. זה יכול להישמע בהתחלה מרתיע לבחור במוצר המלאכותי, אך מיד נראה לכם כי לא כך הדבר. תגל הארץ המשתלה והחנות שמוכרים לכם את כל מה שצריך כדי להפוך את הבית לפורח וקסום!

כפי שכבר אמרנו, יתרון מרכזי הוא החיסכון בעלויות, אך ישנם כמובן יתרונות נוספים. קודם כל, העמידות לכל תנאי מזג אוויר. בשונה מדשא רגיל המצריך תחזוקה רבה, דשא סינטטי למרפסת יכול לשרוד איתכם שנים עכשיו ותמיד להיראות חדש ובוהק. כיום, ישנם מוצרים הדומים לדשא רגיל וכמעט ולא תרגישו בהבדל. כמו כן, אין צורך בדישון והדברה, נחסך לכם החשש מרגישויות מיותרות אשר נוצרות לעתים לחומרי ההדברה.

התקנה

ההתקנה פשוטה ונוחה. דשא סינטטי למרפסת ניתן להדביק ישירות למשטחים שונים. חשוב לשים לב כי ישנם פתחי ניקוז אשר ינקו את מי הגשמים. מעבר לזה, כל שצריך לעשות זה להניח את הדשא, לחתוך אותו בצורה מדויקת באמצעות סכין יפנית ולקבע אותו באמצעות דבק ייחודי.

לרכישה

אז אם בא לכם להנות ממרפסת יפה ונוחה, ללא צורך בהשקעת מאמצים רבים- כנראה שכבר הבנתם איך לעשות את זה נכון. אנו ממליצים להיכנס לאתר של תגל הארץ – המשתלה והחנות עם מבחר המוצרים למרפסת ולחצר הגדול ביותר! איתנו תוכלו להנות מחוויית קנייה אונליין, במחירים נוחים ודילים משתלמים! מומלץ לבוא בראש פתוח לחוויית העיצוב בין אם מדובר במרפסת, חצר או עציצים לבית. באתר תוכלו כמובן להתרשם מסוגי תחליפי דשא כמו גם משלל מוצרים נלווים נוספים! איזה כיף וקל יכול להיות לעצב את הבית כשיש רשת משלוחים מהירה במיוחד לכל רחבי הארץ.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?