ההצלחה בבחירת פיקוס גומי

פיקוס גומי

כל ילד מכיר את צמח הפיקוס, אבל על הצמח פיקוס גומי כבר יצא לכם לשמוע? אנחנו בספק רב… על מנת להבין מיהו בדיוק ואיך צריך לטפל בו, טוב תעשו באם תצרו קשר לאלתר עם משתלה מובילה בתחום זה, כמו למשל – משתלת תגל הארץ. היא תספק לכם את הטיפים הכי שווים, ותבטיח שתצליחו בגידול הפיקוס גומי. ולעניינינו, צמח זה אינו מצריך יותר מדי השקעה, אפשר לומר אפילו על גבול ההזנחה. אין בעיה לגדל אותו בחשכה, עד שתעבירו אותו מעת לעת לסביבה יותר מוארת. פיקוס הגומי צורך מעט מאוד מים, וכן אדמה קמעה לחה, ומעט מאוד דישון. כאשר נוטעים אותו בתוך עציץ מלא בחומר אורגני, אין צורך לדאוג להזנה שלו במהלך זמן ניכר. אפשר להבחין בהמון תרחישים כי יש צמחי בית שמעוררים תגובות אלרגיות בקרב מי שבא עמם במגע, וזאת משום הרגישות לגרגרי האבק שמופיעים בפריחה של הצמח. בשל העובדה שהצמח פיקוס גומי לא מייצר אבקנים, אין כל סיכון שתפתחו אלרגיות כאלו או אחרות.

 

היש קשר בין צמחים לבית לבין האקוסטיקה?

על פי מחקר מסוים שבוצע בתחום זה, אשר בחן את ההשפעות של צמחים לבית על האקוסטיקה בחלל הפנימי, נמצא כי באופן מובהק, כמו בהרבה מחקרים שבוצעו בתחומי האקוסטיקה, מדובר אודות השפעות מורכבות. הממצאים של המחקר מוכיחים, כי צמחי הבית עשויים לספוג, לשקף או לעקוף צלילים על פי תדרים. כמו כן, צמחי הבית מפחיתים בתנאים ספציפיים רעשים. התגובות הללו מושפעות ממנעד רב של פרמטרים, לרבות – החלל עצמו, תדרי הקול ומיקום צמחי הבית. החוקרים אף גילו, כי צמחי הבית עובדים באופן מיטבי בהפחתה של צלילים בתדר גבוה בחלל עם משטחים קשיחים, כאשר האפקט זהה בדיוק להוספה של שטיחים.

איך ישפיעו עליכם צמחים למרפסת?

כאשר מצרפים צמחים למרפסת, במידה מסוימת, ההתבוננות בהם עשויה לשפר את רמות הנוחות שנתפסות, כמו גם לשפר בהחלט את מצב הרוח שלכם. במידה וקשה לכם להתחייב לטיפול בצמחים למרפסת, בכמות "מסחרית", תוכלו להתחיל בקטן, עם כמות מועטה של צמחים בעציצים דקורטיביים. כמו כן, הצמחים למרפסת מהווים דרך מרהיבה וסימפטית לבעלי המרפסת להוסיף חמימות ביתית לחלל המרפסת שלהם.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
שלום, איך נוכל לעזור?