איך לבחור צמחי בית ומרפסת

ישנם יתרונות רבים לעציצים במרחב הביתי. בין אם מדובר ביתרונות בריאותיים דוגמת אוויר נקי יותר לנשימה או בכלל ביתרונות אסתטיים- אין ספק שכל בית צבעוני צריך עציצים תואמים! לא תמיד פשוט לבחור צמחי בית ומרפסת. נדרשת הבנה מסוימת של צמחים וכמובן של תנאי החלל על מנת לבצע את הבחירות המדויקות ביותר. אם ברצונכם להתרשם ממגוון רב וייחודי, אך אין באמת זמן להגיע למשתלה, הכירו את תגל הארץ- המשתלה היחידה מסוגה, עם רשת משלוחים בכל רחבי ישראל. איתנו תוכלו לקשט את ביתכם מבלי להתאמץ.

לכל חלל יש יתרונות שונים. תחילה, עלינו לחשוב על אזורים בבית בהם נרצה למקם את העציצים החדשים. בין אם מדובר בחלל מואר בתאורה טבעית, בחדר חשוך או במרפסת עם שמש ישירה- יש מבחר צמחי בית ומרפסת שיתאימו בול! לאחר שהבנו את תנאי הבית, נמליץ להתייעץ עם אחד מצוות המומחים שלנו. לכל צמח תנאי גידול שונים, כדאי להבין גם את מידת הזמן שיש באפשרותכם להשקיע. חשוב להבין את הוראות ההשקיה והתאורה הנדרשת כדי להפוך את הבית לפורח ומלבלב מבפנים ומבחוץ.

מתנה

צמחי בית ומרפסת יכולה להיות מתנה מרגשת עבור יקיריכם! בין אם מדובר בחנוכת בית, יום הולדת או כל אירוע מרגש אחר, עציץ זו תמיד מתנה הולמת. באתר תוכלו להתרשם ממגוון רב של סגנונות ואקססוריז נלווים שיהפכו את המתנה למיוחדת עוד יותר!

שירות המשלוחים

אם ברצונכם לשנות את האווירה, לשדרג ולהפוך את החלל לנעים ומזמין יותר- תגל הארץ המשתלה הייחודית מסוגה היא המקום שאתם מחפשים! מובן כי לא תמיד יש את הזמן הדרוש להגיע למשתלה ולהתלבט על הרכישות, בטח לא כשמעוניינים בקנייה גדולה הכוללת גם ציוד נלווה. בדיוק בשביל קניות מהסוג הזה, דאגנו לחוויית קנייה אונליין מהירה ונגישה. היכנסו לאתר ותוכלו להתרשם ממגוון העציצים והציוד לבית ולגינה. תוכלו לקרוא בפירוט על כל צמח ולהבין מה מתאים לממלכה שלכם. הקליקו על מה שבחרתם ותתחדשו! שירות המשלוחים המהיר שלנו כבר בדרך אליכם.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?